Cyberpunk 2077: Εργαζόμενοι λένε πως τα bugs ήταν γνωστά και το demo της E3 2018 ψεύτικο

Η CD Projekt Red απάντησε. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 16/1/21] Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο συνιδρυτής της CD Projekt Red Marcin Iwiński ζήτησε συγγνώμη για την τρέχουσα κατάσταση του Cyberpunk 2077, η οποία χαρακτηρίζεται από άπειρα bugs τόσο στα PC όσο και στις κονσόλες.

Στην απολογία του, ο Iwiński άφησε να εννοηθεί ότι το μέγεθος των προβλημάτων του Cyberpunk 2077 δεν ήταν γνωστό εκ των προτέρων, ωστόσο μια νέα αναφορά δείχνει ότι οι υπάλληλοι της CDPR δεν υποστηρίζουν το ίδιο. Ο Jason Schreier του Bloomberg λέει ότι πήρε συνέντευξη από “περισσότερους από 20 εργαζόμενους της CDPR” για την αναφορά του. Παρόλο που ο COVID-19 έκανε πιο δύσκολη την επικοινωνία και την παραγωγή, οι developers δεν μπορούσαν να εργαστούν με τα dev kits τους στο γραφείο και οι εργαζόμενοι που μίλησαν στον Schreier δήλωσαν ότι τα εξωτερικά tests που έγιναν έδειξαν προβλήματα και τα bugs ήταν γνωστά.

Ο Schreier γράφει: ”Καθώς η ημερομηνία κυκλοφορίας πλησίαζε, όλοι στην εταιρία ανάπτυξης γνώριζαν ότι το Cyberpunk 2077 δεν ήταν σε καλή κατάσταση και χρειαζόταν περισσότερο χρόνο. Κατά τη διάρκεια της παράτασης από 19 Νοεμβρίου στις 10 Δεκεμβρίου, οι εξουθενωμένοι προγραμματιστές προσπαθούσαν να διορθώσουν ότι προλάβαιναν.”

Σύμφωνα με αναφορές, τα προβλήματα στην ανάπτυξη του Cyberpunk 2077 ξεκίνησαν από αρκετά νωρίς, καθώς προκλήσεις όπως το να σχεδιάσουν μια νέα μηχανή γραφικών, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν το Cyberpunk 2077, επηρέαζαν την παραγωγή. Ακόμα, υπάλληλοι της CDPR δήλωσαν ότι η CD Projekt δυσκολευόταν να διαχειριστεί μια ομάδα που αποτελούνταν από 500 άτομα, καθώς ήταν διπλάσια από την ομάδα που ανέπτυξε το The Witcher 3.

Τώρα που το Cyberpunk 2077 έχει κυκλοφορήσει, η CDPR δηλώνει ότι έχει δεσμευτεί να το διορθώσει και υπόσχεται ένα δωρεάν DLC στα τέλη του 2021. Ακόμη, ένα standalone multiplayer θα προστεθεί κάποια στιγμή στο μέλλον.

[UPDATE: 17/1/21 – Η απάντηση της CD Projekt Red] Ο Adam Badowski, επικεφαλής της CD Projekt Red, έβγαλε ανακοίνωση σχετικά με το άρθρο του Jason Schreier στο Bloomberg.

Σχετικά με το αν το demo που παρουσιάστηκε στην E3 ήταν ψεύτικο:
“Δεν ήταν ψεύτικο. Συγκρίνετε το demo με το παιχνίδι. Δείτε την σκηνή καταδίωξης και τόσα άλλα πράγματα. Τα games επίσης δεν αναπτύσσονται linear και αρχίζουν να μοιάζουν με το τελικό προϊόν λίγους μήνες πριν το λανσάρισμα. Τότε ήταν Work in progress. Όσο για τα χαρακτηριστικά που έλειπαν τότε αυτό είναι μέρος της δημιουργίας. Τα χαρακτηριστικά έρχονται και φεύγουν αν δούμε ότι δεν δουλεύουν. Όσο για την έκδοση των old-gen κονσολών, έχουμε πει ότι δουλεύουμε σκληρά για να εξαλείψουμε τα bugs (και στα PC).

Σχετικά με το αν οι περισσότεροι εργαζόμενοι ήξεραν και είπαν ότι το παιχνίδι δεν θα ήταν έτοιμο εντός του 2020:
“Μιλήσατε με 20 άτομα, κάποιοι ήταν πρώην εργαζόμενοι και ένας από αυτούς δεν είναι ανώνυμος. Δεν θα έλεγα ότι μιλάμε για τους “περισσότερους εργαζόμενους” όταν έχουμε πάνω από 500 εργαζόμενους.

Κάποιοι μη Πολωνοί εργαζόμενοι είπαν ιστορίες για συναδέλφους τους που μιλούσαν Πολωνικά μπροστά τους, κάτι που παραβίαζε τους κανόνες της εταιρείας. Τους έκανε να αισθάνονται εξοστρακισμένοι. Οι συνάδελφοί τους έλεγαν άσχημα πράγματα για αυτούς;
Όλοι εδώ μιλούν αγγλικά στα meetings και κάθε email εταιρείας είναι στα αγγλικά. Είναι υποχρεωτικό. Ο κανόνας ευγένειας είναι να γυρνάμε στα αγγλικά όταν κάποιος δεν μιλάει την αντίστοιχη γλώσσα σε casual συζήτηση. Ωστόσο, είναι φυσιολογικό οι Γερμανοί να μιλούν Γερμανικά, οι Πολωνοί Πολωνικά. οι Ισπανοί Ισπανικά κτλ. Έχουμε 44 εθνικότητες, άρα με καταλαβαίνετε.

Απάντηση